Lördag

vardag Permalink0
Det har varit en bra lörre idag. Det har varit en sån där lörre då jag faktist INTE ligger hemma i soffan och kollar på ointressanta debatter och diskutioner om valet tvåtusenfjorton som mitt liv verkar ha kretsat kring de senaste veckorna då jag är för lat för att byta kanal. Med risk för att själv låta som en politiker så kan det Ibland vara riktigt intressant då tillexempel tittare ringer in och ställer åkesson mot väggen. Alltid kul att höra vad den mannen har att säga även om han inte har så briljanta tankar och ideer. Nåja dit jag ville komma, (det är som så lätt att fastna i det där valet tycker jag, nu både ser jag på det och skriver om det, nej nu får jag sluta) dagen har varit händelserik, tvättad madrasser, tränat och hälsat på pappa har vi också hunnit med. Nu väntas middag hos marcus sedan umgås jag med frida resterade lörre. Hörs vänner!
bjuder på en osammanhängande bild från igår, tonfisksallad mömma.
 
Till top