Söndagsmys

vardag Permalink0

Lite så känner jag över att snön kom. Dubbla känslor, samtidigt som jag tycker det är kul att det blivit ljust och julkänslorna kommer med stormsteg så gillar jag ju värme och sommar. Men ska faktiskt erkänna att detta är nog första året någonsin jag blivit glad av att det snöar för första gången. Varje gång snön börjar falla för varje år tänker jag "inte redan" men nu gillar jag det helt plötsilgt. Det är något jag älskar med Sverige. Att vi har så starka årstider. Vi har varm sommar, kall vinter, tydlig höst och vår. Nog pratat om vädret, men det är ju ett bra samtalsämne då man inte har nå mycket vettigare att säga. Har myst i sängen hela dagen tills jag och Marcus for och käkade och sedan har jag hälsat på pappa och Annica en sväng. En tupplur på tre timmar blev det också idag. Nu blir det film hos Marcus och varm choklad. 
Till top