Hej hörni

vardag Permalink0

Min och Fridas lunch på stan idag. Smakens.

Bloggandet står still men inte livet som tur är. Livet flyter på i vanlig ordning höll jag på att skriva men då ljuger jag ju. Lisa har kommit hem och min lediga tid spenderas mest i hennes soffa. Tänkte att hon själv kommer få berätta varför hon är hemma och så där men det är verkligen jätteroligt att få umgås igen! Blev så sjuuuukt överraskad som de flesta redan sett på instagram där en film finns när hon överraskade oss hos Clara. Jag var chockad om vi säger så, 

Har varit ledig idag så dagen började med ett benpass på step in med Johanna följt av en lunch med Frida. På stan hittade jag även ett par höga stövlar, en kappa och en halsduk. Herre vad panik då saldot på kontot visade 155 kr. Detta var då innan alla köp också! Men tur det kommer en jul för ett samtal senare så kommer Marcus till undsättning och tar fram guldkortet och så var min julklapp betald. Evigt tacksam! Bilder på det kommer. Lovar att uppdaterar lite bättre också! 
Till top