Livet just nu

vardag Permalink0
Idag: är jag ledig och hade själv räknat med ett bösök till mitt andra hem, vårdcentralen men denna gång krävdes bara ett telefonsamtal. Så där sparade jag in min icke dyrbara tid lite. Resterande timmarna på dygenet har jag spenderat med Clara, först hos mig för en jullunch sedan i olika affärer på stan. Det var trevligt.
Något mindre trevligt: är alla jullåtar som tagit sig upp på topplistan på spotify. Vill man lyssna på julmusik kan man väll söka på det? borde förbjudas på topplistan!
På sistonde: har jag inte alls mått bra. Både fysiskt men värst phsykiskt. Nu är jag dödsförkyld också och marcus bara skrattar då jag säger att jag tror jag är depprimerad. Vet nån om antideppresiva medel är receptfria? 
Just nu: har jag intagit soffläge och planerar att stanna här ett bra tag. Ska se lite serier som jag måste komma ikapp med. Sounds pretty good to me. 
Ikväll: skrattar jag med mina bästa vänner så jag lever länge. Jag vill leva ett långt liv.
Till top