Dålig uppdatering i helgen så en liten sammanfattning fick de bli

vardag Permalink0
Vilken skön helg det varit, Fredagen hade jag och Linnea huset för oss själva och efter alla galenskaper så slutade kvällen med att båda somnade i soffan, jag vaknade klockan ett som tur var och då kunde ingen av oss somna om igen. Så där låg vi i mörkret och pratade tills ögonen till slut föll. Den sköna sömnen varade inte länge, halv fem på natten/morgon så blir vi väckta pga min telefon.. Så där låg vi klarvakna och fortsatte på det vi gör bäst, nämligen prata.

Lördagen kom och då var vi i stan som sagt. Kvällen spenderades med marcus, vi laddade ner solsidan och såg ett x antal avsnitt av de och sen såg vi en rätt överdriven sjuk komedi på det. Som om vi inte skrattat nog? Vi somnade ändå rätt tidigt och följderna på det blir ju att man vaknar tidigt. vi bara vaknade och fortsatte att se våra solsidan avsnitt. Vi har även sett handbollen idag.. synd sverige.. Har städat och packat och begett mej till mämaah. Nu ska jag hoppa i säng och bara ligga och myyysa, och parareellt med det blir det lä... nej..glosorna! spanskan som jag totalt glömt bort att vi har.. jag som ville läsa i min bok....
Till top