Årsumering Januari-april

vardag Permalink0
Januari

Blev skadad och tillbringade en 20 minuter varje dag på detta golv och gjorde en massa övningar.

Spelade domarcupen. Som det nu är dags för snart igen!

Läste en hel del, skolan började och det var ingen lugn start.

min farmor fyllde 80 ♥

och såklart pussade jag en hel del på bäs valpen min.

Februari

Hade en riktigt rolig kickoff!


Mina älsklingar fyllde år.

löpte som en tok där ett tag, vad hände?

åkte lite skidor faktist, inget jag tycker är kul men med våra knep och att slippa åka
5 km var det riktigt roligt, tills vi mötte våran lärare som också var på de spåret!!
Mars

spanjorerna var här och det är det värsta som inträffat typ. Iaf för mej och moa..

min dåvarande mobil såg ut såhär, funkade dock utmärkt ett tag till. (Ralfs verk↑)

Gick fårön runt.

ordnade en sån här god frukost då brudarna sov hos mej.


lämnade skidorna och gick över till skriskor.
April

Var i kåbban

Grillade och hade mysigt med härligt folk

som sagt, mysiga kvällar med kompisar.

hängde mkt med denna fina brud♥




Till top