I'm home

vardag Permalink0
Många vill att jag ska börja om att blogga så jag har funderat nu i över en vecka och okej, jag gillar verkligen att skriva och har saknat bloggen men det har samtidigt varit väldigt skönt. Så jag har tänkt blogga men förvänta inte lika bra uppdatering som förr. Kommer säkert inte säga varenda detalj i mitt liv men det får bli då jag vill säga någonting eller har tråkigt osv. Då vet ni. Nog för att bara hälften av läsarna är kvar men det spelar absolut ingen roll. Men jag vill ha lite förändring på bloggen, ska nog försöka deala till mej några ändringar från soffan ;) ny start, ny blogg. Nää, inte så mkt men vi/ni får se helt enkelt.

Kan ju berätta att jag mår dåligt idag, mår grymt illa, ont i skallen och skakiga ben så jag är hemma från skolan idag. Tråkigt som fan då vi har så roliga lektioner så här i början.. Men lisa o sofia kommer på hålet och muntrar upp huset mitt.
slänger in en söt bild då jag red i måndags med lisa ;) Grymt kul var det då!
Till top