yesterday

vardag Permalink2
godmorgon! känns skönt att klockan bara är tio då den egentligen är elva. Alla har väl ställt om klockan? Nu sitter jag och överför alla 143 bilderna som tagits under igår kvällen. och nej, jag ids inte lägga in många bilder för det tar år. Det var iaf mkt roligt hos emelie och på tal om henne, hon såg så oförglömligt hemsk ut! herregud alltså, när jag tänker på henne får jag rysningar. Om jag inte vetat att de var hon så skulle jag inte ens kunna gissa vem det var.
Men nu äre söndag och nu ska jag duscha och sedan städa upp röran i mitt rum, skojjjj! ohjaa! För det är ju trots allt söndag även om det inte är skola imorn, kan ju inte bryta traditionerna.. Stannar även hos mamma för att slippa vara så "långt" borta från alla under lovet. :-)
nää, nu går de it ladda upp fler.. får mer en annan gång!
#1 - - Sofia:

#2 - - Sofia:

Råka posta en tom kommentar-.-' lite fail där men jajaj!



Jädrar vad snygga ni var! :D Diggar Emelies outfit ;)He-he :P



Du får ta och lägga ut mer bilder tycker jag! :D

Till top