våran resa genom ica

vardag Permalink0
Nu ska ni få höra något cp som hände nyss..
Jag och moa vaknade och klädde oss varmt för att gå och handla för ikv, och då vi är på ica så håller jag nästan på att välta glasflaskor men jag lyckas rädda det. Vi fortsätter vår resa genom ica och jag lyckas välta en stor skylt ist! Sen ska vi fråga var gelatin finns i affären och vi lyckas fråga en handikappad.. Och han hittar de inte så vi går typ runt som en svans bakom honom i flera minuter! till slut fick vi det iaf, av en annan.. Sen då vi ska betala så funkar inte moas kort hlr! så jag höll tummarna på att jag hade pengar på mitt, och de hade jag som tur var.. Men sen kommer en tant fram till oss då vi håller på att packa ner allt i kassarna och skriker typ att vi har glömt en dipp i korgen! men här vänder det hela.
Så jag hämtar dippen och ställer mej sist i kön som var skitlång men så säger tanten ba, STÅ FRAMFÖR MEJ, så jag tänker typ "tack människa!!" sen säger gubben som håller på att betala att han VILL betala de så att vi kommer iväg nån gång. som om vi skulle ochrädda världen elr något? Jag tänker "tack människa nr två!!!" Detta händer typ bara på film ;-) Det var som att alla ville att vi skulle klara de, som att en bomb skulle sprängas om vi inte kom ut inom 10 sekunder! tant: STÅ FÖRE MEJ!!! gubbe: NEJ, JAG BETALAR!!! SPRIIIIING!!!! NI KLARAR DE!! weiiird..
Till top