övernaturliga krafter

vardag Permalink0

har duschat och krypit ner i soffan och sett de okända. jag börjar undra om onatuliga grejer faktist finns? man tror inte på det när man bara hör de..men när man ser det eller är med om de så börjar man tänka. Samma gäller spåkvinnor. hur många tror på att dom kan förutspå ens framtid? men jag har fått svar från alla olika håll att dom faktist kan det. tex min mamma har spått sin framtid och spåkvinnan sa tre obehagliga grejer som har hänt idag. Samma annica, hon har också blivit spådd med saker som har slått in.

Min farmors farmor blev spådd när hon levde och fick svar från en spåkvinna vem hon skulle gifa sejj med. Hon fick både för och efternamn på killen. Men farmors farmor trodde inte ett dugg på det eftersom hon inte kände någon med det namnet. Men flera år senare var hon gift med den killen med de för och efternamnet. :o

Jag funderar på att bli spådd när jag är arton (för de måste man vara) men jag vet inte.. för mamma ångrade det så grymt mkt efteråt..

Till top