Ni är saknade Emelie Moa och Lisa

vardag Permalink2
Har satt ihop en liten sommarvideo från i somras eftersom jag måste ha någonting att titta på då jag får dom här obotliga saknadstillstånden som jag drabbas av nån gång ibland som dyker upp från ingenstans. Tänkte att den kanske kan hjälpa mig lite då vi verkligen hade en fördundrande bra sommar i år. Sen kan jag ju ha en liten baktanke med den då ni också kan titta på den då ni har sån där obotlig hemlängtan istället. Jag är verkligen sämst på att skriva ut känslor osv med ni ska veta hur mycket jag saknar er. Längtar till att få träffa er om det så är på några dagar, några veckor, månader eller år. Ni är bäst brudar. Varsogoda att titta på en tiondel av vad sommaren 2014 hade att erbjuda.
 
Glöm inte titta i HD!
 
Erkänn att ni vill hem lite nu? (;
#1 - - m:

LITE? ehja.

#2 - - Empan:

Kommer hem dirr! ;)

Till top