Bara en liten års sume innan jag går i ide igen

vardag Permalink1
Skulle jag sammanfatta 2013 skulle jag säga att de är ett av de bättre åren på många sätt och vis. Jag skulle kalla 2013 ett bra och framför allt ett stabilt år. 
 
Vart reste du under 2013?
Jag flög med mamma samt linnea och hennes mamma till Turkiet, Marmaris, underbart ställe.
 
 
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
21 Augusi. Tog hem körkortet och oj vad nervös jag var.
 
 
 
Din största framgång 2013?
Har haft två jobb sedan juni och fått mig en inkomst varje månad.
 
Höll du några av dina nyårslöften? 
Tror jag som alla andra har träningen som ett löfte vilket har gått lite fram och tillbaka pga min rygg som inte alltid varit lika tillmötesgående mina träningspass som hjärnan min varit.
 
 
 
Var du kär i år?
Om jag var, i den mest betydelsefulla människan på jorden.
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min anställning på Trend café fyllde mig med renodlad tvättäkta glädje.
 
 
Vad har du lärt dig av 2013?
Att ta vara på de bästa stunderna, att vara tacksam för allt jag har runt mig. Detta var sista året då hela gänget mitt är tillsammans då flera beger sig till andra sidan jordklotet i år.
 
 
 
 
#1 - - Cajsa Lindahl:

woooow, första bilden alltså!!! :O

Till top