du försvann, gled ur min hand

vardag Permalink1
Igår så hade vi träning och direkt efter fotbollsmöte så där har ni anledningen till min dåliga uppdatering. Mötet varade i 40 minuter då det skulle ha varit en timme så det var skönt. Marcus hämtade upp mig sen for vi hem till mig och fick äta middagen som madde rört ihop. Om du ser det här madde så hälsar marcus att det var asgott! Och hoppas du får det bra i kos! Sola och bada för mig också!!
Idag så var det tänkt att jag skulle träna men har fått så dåligt i halsen och vi som har match imorgon och vi har typ it ett helt lag... Plus att fera är förkylda, skador osv.. Undra hur det här kommer gå. Har då köpt den omtalde Kan Jang som jag hoppas gör ett underverk under natten så att jag blir bättre tills imorgon. Ska då och se de övriga ta ut sig. ses
hahaha, årets vägstädning! Av någon anledning råkas jag plocka stolpen igen..
Ni minns väl förra årets? (; Haha, älskar plocka skräp med dig moa! ;)
#1 - - m:

älskar att plocka skräp med dej å essy! (lät konstigt, jamenar plocka skräp... haha;)

Till top