we may well still be friends?

vardag Permalink0
gissa vad jag ska ta och göra nu! jag ska nämligen gå bort från datorn, stänga in datorn i ett skåp med hänglås, och sedan ska jag be ralf springa o gömma nyckeln (de var antingen att ralf skulle springa o gömma den elr att jag skulle svälja den men jag är redan så mätt efter hk:n!) bara för att jag inte ska bli distraherad när jag ska göra ett sista tappert försök till att få in det allra lilla sista utifrån am-boken (som jag snart kan utan till, fram o bak, ut o in!) imorgon så smäller det! Så då hoppas jag att jag kan riva den boken i några tusen bitar och glömma allt jag lärt mej om det blir som jag tänkt mej. elr om det inte går som jag tänkt mej rättare sagt, har nämligen en stor kännsla av att det kommer bli en ny tid för mej nästa vecka och ännu mera kvällar sittandes med boken upp i ansiktet medans alla andra roar sej.. aja, nu måste jag ta och avrunda. Ha de bättre än mei.. CHAO
Till top