Mitt år, 2014 i mitt hjärta.

vardag Permalink0
Flög till teneriffa med min älskade familj.
Gick mitt sista år på strömbacka vilket innebar en massa temafester inför studenten.
Studentresan gick till av till rhodos med världens bästa gäng.
Ännu fler klassfester.
Fick gå på röda mattan med den bästa.
Tog studenten.
Blev en grym midsommar på ostigården hos emelie.
Ja jag får inte glömma alla dessa flådarkvällar.
sthlm med dessa skönheter, en oförglömlig weekend.
PDOL som vanligt en lyckad helg. 
sommarkvällar <3
avskedskväll på gläntan. Helt otroligt bra kväll förutom att iphonen tog ett dopp i toan...
En liten reunion med saknade klsskamrater.
Köpte min första bil, säg hej till Carola!
Klädde ut oss i höstmörkret för halloween.
julfikandet blev nu mer en dagstradition.
 
Hade en trevlig nyårsafton med vännerna.
 
Ja år 2014 blir minst sagt svårt att slå men förhoppningsvis så ska 2015 gå i samma fotspår minus studenten och balen osv. Det är vi klara med. Blir helt lyrisk då jag ser tillbaka på detta händelserika år. Det är svårt att förstå i just dom stunderna men när man ser tillbaka så här så är det ofattbart vilket superduperbra år det varit för mig. Då korsar vi fingrar och tår för att detta år ska leverera också. 
 
 
Till top