En skitdag

vardag Permalink0
Om ni frågar mig hur dagen min idag har börjat så har ni svaret där uppe. Planerna som såg så bra ut igårkväll innan jag skulle sova. Hade till och med lagt mig i tid för att få sova nio timmar. För det första sa jag senast förra veckan på jobbet att jag aldrig har försovit mig i hela mitt liv (mer än typ 15 min och då får man ju bara stressa lite så man kommer i tid) så det fick jag först och främst äta upp då jag vaknade 7.53 och skulle träna med Johanna 8.00. Så utan energi så slutade träningspasset i ett enda klagomål från min sida då jag knappt vaknat först efter passet, beviset på min trötthet hade jag på kroppen. Ut och in samt bak och fram var jag påklädd. Stressigt? Bara förnamne. Väl på jobbet har dagen gått bra och jag hoppas att kvällen så även fortsätter. Ska ta en promenad med Moa på kvällskvisten efter middagen som förhoppningvis går bättre än vad mina trötta ben gjorde på löpbandet i morse. 
Vill ha tillbaka snön. 

Till top