Cheerful

vardag Permalink1
Det känns verkligen bra då man tar revansch. Det gjorde jag mot mig själv idag. Gårdagen var verkligen en crapy one. Rent dassig om jag ska beskriva den mer omfattande. Gick mest runt och hoppades på att uret mirakulöst skulle hoppa över några klocktimmar. Idag var det andra bullar. Dagen har bara blivit bättre och bättre. Efter jobbet kom marcus och hämtade upp mig för att ett besök på jysk stod på schemat. Ungefär en halvtimme senare var en ny säng beställd. Sedan har jag goda nyheter angående min avsaknade lilla phone. Nu är det inte länge kvar tills jag har en sprillans ny äppelmärke till leksak i min hand. Ville egentligen bara kika in för att dela med mig om att kvällen fortsätter i samma gyllene spår för ikväll ser jag film med moabruttan. Lyllos mig.
#1 - - M:

<3

Till top