Inspo som man så tjusigt kallar det

vardag Permalink0
Måste också se om dessa motivationsbilder binder på mig också. Kanske ställer jag väckarkolockan på 06.00 imorgonbitti och stiger upp och värmer mig en gröttallrik med tre mackor som tillbehör, en smoothie och en banan innan jag tar på mig dojjorna och springer flera mil innan klockan slagit 08.10. Vi ser ju. 
 
Dit jag skulle komma var att mitt knä har totalpajjat sedan igår då jag sprang på asfalt. Och så var Jessica80+ tillbaka i sadeln. Minns att jag kollat upp det för någrå år sedan men senil som jag är har jag helt glömt anledningen till värken.. måste bero på åldern. Men det brukar gå om på några dar, ingen löpning då framöver, yeees! Nä men det är riktigt kul att ha kommit igång med styrketräningen nu. I'm a fighter not a quitter! Nä, det där gav mig inge motivation, men nu har jag testat! ses.
 
 
 
Till top