Det är så mörkt

vardag Permalink0
Det tog ett tag att hitta en dramatisk och lite ledsam bild i mitt arkiv. Mitt liv är sällan ledsamt märker jag, bara glädje på bloggen ju. Tack för det. Men just nu rinner tusen tårar från mina kinder och hela jag har blivit som en enda vattenpöl. Gråter inte för att vi tagit helg och har en veckad höstlov utan för att jag sett det senaste avsnittet av vampire diaries. Japp, ni kan sluta oroa er, det går över snart. Dom som känner mig vet att jag gråter så fort det blir sorligt i serier/filmer och inte lite heller. Tur mitt liv är motsattsen till sorgligt. Skulle bara gråta annars. Det är iallafall verkligen en serie som mitt hjärta brinner för. Den kommer tvåa på listan efter one tree hill som är rätt svårslagen. Så detta inlägget var tillängnat till alla er där ute som inte börjat se vampire diaries eller till er som inte sett det senaste avsnittet bara, GÖRDETNU!
 
Till top