tre dagar

vardag Permalink0
Har ju världens sämsta uppdatering men så går det om vädret är så vackert som det faktist är här i pite nu. Men hade tänkt berätte lite mer om vad jag sysslat med de tre senaste dagarna. I förrgår for jag och moa och tränade vilket vi även gjorde igår och idag. Har fått bättre i ryggen vilket resulterar till mer träning. Och på kvällen kom ett gäng härliga människor till mig och hängde.
 
Igår så var jag och marcus hos frida där vi ställde upp i att provsmaka kakan där uppe. Inte helt fel kan jag ju avslöja. Annars körde vi plus hampus bil resten av kvällen. 
 
Idag har jag och marcus solat, grillat pinnbröd och bara tagit det lugnt. Hann även med ett träningspass innan middagen. Ikväll är jag själv och hade tänkt se film. Hatar att se film helt själv men ska nog göra det ändå. 
Till top