Varsågoda

vardag Permalink0
Då man måste skriva om lösenordet tre gånger samt sitta och tänka i dryga tio sekunder ifall jag ska ge det en fjärde gång innan jag kommer på att det inte ens är det lösenordet jag använder, så inser man att det var ett tag sedan jag bloggade. Ber hemskt mycket om ursäkt att jag inte uppdaterat. Vet att alla kikar in för att se bilder från turkiet som jag lovat lägga upp, och balen, studenten ja allt som bara hänt den senaste veckan. Men har inte alls kännt för att lägga ner en endaste sekund på bloggen. Och orsaken till det skulle jag säga är att jag är så upptagen med mitt liv. Umgås med mina bästa vänner och världens bästa pojkvän, har sommarlov, jobbar, ja allt är bara helt underbart just nu. Tänker inte ens på bloggen. Det kommer ett inlägg med en massa bilder som jag lovat, sen får vi se hur min uppdatering kommer se ut.
Till top