now I just glide with the waves

vardag Permalink2
känner att min uppdatering inte är så jättebra nu, hehe. Men nu är det juh lov så det ska det bli ändring på! när jag kom hem idag så tog jag en pn, jag var så trött och det var så skönt! har varit trött hela dagen idag. Men nu är jag på bättre humör eftersom jag är piggar observera piggare är inte pigg än men lite piggare iaf. Jag har grymt ont i korsbandet på vänster knä för er som vill veta, så vi får se hur träningen går idag, ska ta det lugnt. när jag kommer hem ikv ska jag nog ta och bada i jacuzzin och käka glass som en bra start på lovet (Y) låter rätt trevligt va? någon fler som hänger på? men nu ska jag börja med maten, mumsi. cya later!

examen i sexan -tjejerna

-killarna. alla ser så små ut!
#1 - - Linnea :):

Jag hänger på gumman!!!

#2 - - Sofia:

NEJ! x'''D JAG DÖR! ASG



... Så söta alla var ;)<33

Till top