no progress

vardag Permalink0
hejsan! det var ett tag sen. Det händer saker nu i livet så jag har inte hunnit med bloggen riktigt.

I förrgår så var vi flera stycken hos mamma och hade skoj, tre sov över och resten for hem. Gick o sov kl fyra och sov till ett sen shasa jag iväg alla för då skulle jag ta syntest för moppe. Kvällen spenaderades med en kratta i handen i stan. vi krattade skräp med laget. kvällen, själva kvällen spenderades hos mej med clara o moa. Vi bunkrade upp med b&j o med fotboll i sikte. spanieeeen vann! :) Sen såg vi filmer och det var meningen att jag skulle börja vända på dyngnet om jag ska vara fit for fight på fredag, men kom ändå i säng klockan tre.. Idag har vi tre chillat och badat jacuzzi och sett film och nu bäre iväg på träning. Ska dock ta det lugnt pga min inflammation i benet, jävla ledband! Ska försöka lägga mej halv ett ikv har jag bestämt!

allt för nue. hej.
Till top