OTH <3

Permalink0
snacka rädd jag blev! :o
jag satt och skulle ladda ner one tree hill sesong 5 e.14 men den fanns inte! jag fick ju PANIK! jag letade på alla sidor, men till slut hittade jag den på Piratbay, min räddare i nöden! <3 och inte bara de, utan de var SWE.sub.  så nu ska jag bara vänta tills nedladdningen är klar. 3.2 % har gått av 100! JAG LÄNGTAR!
ÄSKA OTH <3

annars har dagen varit rätt normal, förutom att maten var för en gång god, vet ni vrf, jo, för att föräldrarna skulle få komma och smaka och då hade plötsligt mat-tanterna anstränkt sej :o vi brukar få köttbulla med potatis men den här gången var de köttbulla med mos, och mosen var kryddat med nån krydda, mums, och och nu fick vi brunsås till oxå :D  snacka kulit om de alltid kunde vara så... men så klart är de bara den här veckan... : /

efter maten ska jag plugga engelska, och kanske lite Sve, har prov i morgon! elr de är typ inget prov men en koll.
och föresten M. edin kanske kommer, hopas :D <3

min mage kurrar nu, ska äta bloggar kanske senare ;)  Hejs / J. nordsvahn



Peyton sawyer <3

Lucas scott <3

Brooke davis <3

Nathan scott <3

Haley james scott <3
Till top