Fustal DM

Permalink0
Snacka vilken jobbig dag! men rolig! =)
Jag sovde över hos m. edin  igår till idag och vi gick och la oss 21.30 fasst då ställde vi ju om kl, så då var den 22.30. Vi gick och la oss tidigt för vi hade cup idag. Men de började inte som vi hade tänkt oss... väckarn ringde 06.00 på morgonen. m. edin  vaknade men inte jag! och hon ropade då på mej och jag svarade efter ett tag, men jag var inte vaken! jag var i en dröm! men dum som hon är så somnade hon om! :o och jag var ju inte vaken! Men vi vaknade typ samtidigt kl 07.00 . Hon kollade på klockan och vi fick ju PANIK!!!! c. eriksson skulle ju komma och hämta oss kvart över 7! :o men vi hann... fasst inte äta nå typ... men vi hann! :D

Då så... dags för cup :D
vi vann första matchen mot Luleå SK med 2-0. Andra matchen var mot haparanda och då vann vi med 7-1. Sen var vi i Final och då ötte vi Lira BK. och vi vann med 7-6 :D så vi vann hela Fustal DM ;D
ska se one tree hill nu och snart wipeout. Hejs /J. nordsvahn <3

våran snygga glänsande sak :D
Till top