sommar utan jordgubbar? ;s

Permalink4

Hello everybody! ;D är med moa just nu och vi har just ätit oss propp mätta på jordgubbar =D asså vad vore en sommar utan jordgubbar? direkt jag ser jordgubbar så tänker jag på sommaren man får som en summerfeeling. sommaren är det bästa på hela året! nog pratat om sommaren ;) (inte för att jag tkr det är tråkigt elr så, men aja.... skit i de nu)



I morgon ska de bli mellan 25-30 grader ute, så då bäre iväg till norrstrand med moa ;) fler som vill följa? smsa då! ;) det blev lite "sommar" nu oxå, haha ;) nu ska jag vara lite social med moa, hejs alla sötisar! ♥

#1 - - Emma Damm Drawings:

Kikar in och säger hej :-) Är allt bra med dig en solig och fin dag som denna? Ha det bäst! Ska vi lägga till på Bloglovin? :-)

#2 - - angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg:

va kul, jag har lagt till dig nu=)

#3 - - kajsa:

jordgubbar ÄR verkligen sommar!

#4 - - Anonym:

Jordgubbar är ett måste!

Till top