min mobil is missing

vardag Permalink6
Heejsan! ledsen för att jag inte uppdaterar tidigare, men har varit så mkt idag, har varit ut med moas båt och solat och badat, fast jag har inte badat. De var riktigt varmt! nyss har jag varit och sett p-94 spela match mot arvidsjaur. Storfors vann med 2-1 =D kommer inga bilder för dagen, mobilen is missing! 

ÅÅ, jag har glömt min mobil hos moa, så kommer inte kunna svara och skicka sms! ;o 

Hejs ♥
#1 - - Anonym:

usch inte kul när mobilen försvinner

#2 - - Sabine - Ab imo pectore:

åh jag skulle dö utan min mobil ^^

#3 - - Anonym:

hur går det med letandet?

#4 - - emmsuh:

faaan vad fin blogg du har ! :o :)

#5 - - emmsuh:

sv : tacktack. men jag tror nog du har finare :)

#6 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Du har väl inte missat uppdateringen från repotaget i tidningen - bilderna? :-)



Här har du bilder på mig och min älskade chihuahua Tindra isåfall :-)



http://carolinefrank.blogg.se/2009/july/utkast-

Till top