hej sista dagen på 2009

vardag Permalink0
nu vaknade jag, vilket är bra för ikv ska jag inte vara trött! nu måste jag egentligrn snabba mejj för jag och clara ska snart iväg och hadla all mat och annat för ikv :) sen far jag direkt till mami och ska göra mejj i ordning, men de kanske inte är så bra för de har brunnit i mammas hus.. nu tror ni att vi inte har kvar ngt hus men de har vi. de är bara hallen som brunnit upp, och gode mkt av taket och golvet. Det hände i förrförrgår, då tomme skulle tända på en brännare men den starta inte så han tog den till köket och vips så började den brinna. och de hade kommit ut gasol runt om kring så de började brinna oxå. så tomme tog bara tag i brännaren (medans den brann) och sprang mot utterdörren. Men inte ens tomme klarar av att hålla i elden så pass länge så han tappar den i hallen och de börjar brinna. Men nu ska jag gå, puss
Till top